Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvenció directa a la Fundació Impulsa Balears per a l'exercici 2024 per fomentar el desenvolupament d'un sistema turístic circular

Desenvolupament d'un marc estratègic de circularitat turística (Pla reN), implantació de plans estratègics per a destinacions turístiques derivades del Pla reN, desenvolupament d'una certificació en circularitat hotelera i divulgació del Pla reN a tots els nivells.

Codi SIA

3136049

Persones destinatàries

Fundació Impulsa balears

Termini per a resoldre i notificar

No procedeix

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Economia i Estadística

Tràmits

X

Presentació de la sol·licitud

Requisits

Presentar, per part de la Fundació Impulsa Balears, la sol·licitud i la documentació complementària que correspongui, degudament emplenats

Documentació a presentar

Sol·licitud (Annex 1). Acompanyada de la documentació complementària, que és la següent:

-NIF de l'entitat sol·licitant i de la persona que la representa (còpia).

- Document acreditatiu de la representació de la persona que signa la sol·licitud (si acreditau la representació per un mitjà diferent de la inscripció en el Registre Electrònic d'Apoderaments (REA), heu de presentar el document que l'acrediti).

- Document de constitució de l'entitat i els estatuts degudament inscrits en el registre corresponent o documentació equivalent.

- Memòria explicativa de l'activitat a subvencionar (Annex 2).

- Declaració responsable (Annex 3).

- Certificat acreditatiu d'estar al corrent de les obligacions amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (només si no autoritzeu la consulta).

- Comunicació identificativa de la documentació en poder de l'Administració, si escau (Annex 4).

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

No procede

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Economia i Estadística

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Conjuntura i Planificació Econòmica

C. Blaise Pascal, 17. Edifici Adduno - Parc Bit. (Ctra. Palma - Valldemossa, km. 7,4). Tel.: 971788526

(malberti@dgeconomia.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Economia i Estadística

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar