Requisits
Presentar, per part de la Fundació Impulsa Balears, la sol·licitud i la documentació complementària que correspongui, degudament emplenats.
Documentació a presentar
Sol·licitud (Annex 1). Acompanyada de la documentació complementària, que és la següent:
-NIF de l'entitat sol·licitant i de la persona que la representa (còpia).
- Document acreditatiu de la representació de la persona que signa la sol·licitud (si acreditau la representació per un mitjà diferent de la inscripció en el Registre Electrònic d'Apoderaments (REA), heu de presentar el document que l'acrediti).
- Document de constitució de l'entitat i els estatuts degudament inscrits en el registre corresponent o documentació equivalent.
- Memòria explicativa de l'activitat a subvencionar (Annex 2).
- Declaració responsable (Annex 3).
- Certificat acreditatiu d'estar al corrent de les obligacions amb l'Agència Estatal de l'Administració Tributària (només si no autoritzeu la consulta).
- Comunicació identificativa de la documentació en poder de l'Administració, si escau (Annex 4).
Documents relacionats amb el tràmit:
Termini màxim
No procedeix
Forma de presentació
La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.
Òrgan competent per a la tramitació
Direcció General d'Economia i Estadística
Contacte
Servei o Secció responsable
Servei de Programació Econòmica
C. Blaise Pascal, 17. Edifici Adduno - Parc Bit. (Ctra. Palma - Valldemossa, km. 7,4).
Tel.: 971788527
(malberti@dgeconomia.caib.es)