Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions per a la realització de cursos, jornades, seminaris, conferències i d'altres activitats formatives en l'àmbit dels serveis socials per als anys 2024, 2025 i 2026

Ajuts per a les entitats privades sense ànim de lucre que organitzen i desenvolupen serveis i programes formatius en matèria de serveis socials, mitjançant el disseny i la implementació de plans de formació adreçats als professionals del Sistema Públic de Serveis Socials amb l'objectiu de promoure el desenvolupament d'accions formatives que tenguin per finalitat contribuir a la formació continuada dels professionals de l'àmbit social.

Codi SIA

3057164

Persones destinatàries

Poden sol·licitar els ajuts que estableix aquesta convocatòria les entitats privades sense ànim de lucre que organitzen i desenvolupen serveis i programes formatius en matèria de serveis socials, d'acord amb els requisits del punt 2 de la convocatòria.

Termini per a resoldre i notificar

Sis mesos

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Afers Socials

Documents relacionats amb el procediment

  • BOIB
    Resolució de la consellera de Famílies i Afers Socials per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions per a la realització de cursos, jornades, seminaris, conferències i altres activitats formatives en l'àmbit dels serveis socials per als anys 2024, 2025 i 2026.

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

a) Disposar de seu, delegació, establiment o sucursal a les Illes Balears en el moment que siguin efectius els ajuts, això és, en sol·licitar-los, durant l'execució i en el moment de la justificació.

b) Estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

c) Haver justificat els ajuts o les subvencions que hagi rebut anteriorment de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

d) No incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari de subvencions que estableixen l'article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i l'article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.

Documentació a presentar

La relació de documents que s'han d'adjuntar a la sol·licitud (model 1), i que es detalla al punt 10 de la convocatòria, sempre que no estiguin en poder de l'Administració o se'n pugui comprovar la informació per tècniques telemàtiques, segons el Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental dels procediments administratius, i que estan disponibles al web de la Direcció General d'Afers Socials i a la Seu Electrònica, és la següent:

a) Document constitutiu de l'entitat o l'agrupació i, si escau, els estatuts socials degudament inscrits en el registre corresponent o el certificat d'inscripció registral dels documents esmentats, com també l'acreditació de la representació amb què actua la persona signant de la sol·licitud.

b) Una memòria descriptiva de l'activitat formativa per desenvolupar: programa i continguts; persones formadores; durada, dates d'inici i de finalització; lloc, si escau; objectiu que es vol aconseguir; a qui s'adreça —perfil professional i nombre de places que s'ofereixen—; si es tracta d'una activitat gratuïta o té un cost per a les persones inscrites; si hi ha persones o entitats col·laboradores, etc. (model 2).

c) El pressupost desglossat (model 3).

d) Un breu curriculum vitae de cada persona formadora, en cas que ja estigui decidida, o el perfil al qual s'ha d'ajustar, en cas contrari.

e) Una declaració responsable de la veracitat de les dades bancàries aportades, excepte que ja consti, tramitada vàlidament, d'acord amb el model. En el cas que el compte ja estigui d'alta a la Comunitat Autònoma, només cal confirmar que el pagament s'ha de fer en aquest compte. La titularitat del compte bancari ha de ser de l'entitat sol·licitant de la subvenció (model 4).

f) Una declaració responsable (model 5)

g) Un certificat signat per la persona representant de l'entitat en el qual es faci constar l'adreça de la seu, delegació, establiment o sucursal activa a les Illes Balears en el moment de la sol·licitud.

h) Un certificat de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària que acrediti que la persona sol·licitant està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries, i un certificat de la Tresoreria General de la Seguretat Social que acrediti que la persona sol·licitant està al corrent en el compliment de les obligacions amb la Seguretat Social, en el cas que la persona interessada s'oposi expressament que l'Administració pugui consultar i obtenir aquestes dades. La presentació de la sol·licitud per part de la persona interessada suposa —llevat d'oposició expressa— l'autorització a l'òrgan instructor del procediment perquè, si és procedent, obtengui de manera directa l'acreditació que està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries davant l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

1 de setembre 2024.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació Social

Tel.: 971177200

(planificacio@dgplanificacio.caib.es)

X

Esmena de sol·licitud

Requisits

Haver rebut un requeriment d'esmena de la sol·licitud.

Documentació a presentar

La que indiqui el requeriment.

Termini màxim

Deu dies hàbils des de l'endemà de la recepció de la notificació del requeriment.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Planificació Social

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació Social

Tel.: 971177200

(planificacio@dgplanificacio.caib.es)

X

Al·legacions

Requisits

Haver presentat una sol·licitud en aquesta convocatòria.

Documentació a presentar

Al·legacions a la proposta de resolució.

Termini màxim

10 dies hàbils des de l'endemà de la publicació de la proposta de resolució de concessió.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Servei de Planificació Social

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei de Planificació Social

Tel.: 971177200

(planificacio@dgplanificacio.caib.es)

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Afers Socials

Finalitat

D'acord amb el previst en l'art. 6.1.c) del RGPD, com a tractament necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament, les seves dades personals seran tractades per a la tramitació del procediment administratiu objecte de la comunicació.

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran les dades personals a tercers, tret que hi hagi obligació legal o interès legítim d'acord amb el RGPD i la Llei orgànica 3/2018.

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar