Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Subvencions per finançar la millora d'accessibilitat de les infraestructures i equipaments dels centres i serveis de serveis socials d'ajuntaments, mancomuniats i entitats del tercer sector, 2024-2026

Finançar les despeses derivades de les inversions que millorin l'accés i permetin l'ús de totes les persones a les infraestructures i equipaments dels centres i serveis de serveis socials.

Codi SIA

3114842

Persones destinatàries

Ajuntaments, mancomunitats de municipis i entitats del tercer sector d'acció social de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Termini per a resoldre i notificar

El termini màxim per resoldre el procediment i notificar la resolució és de cinc mesos, comptadors des de la data d'entrada de la sol·licitud de subvenció en el registre de l'òrgan competent per a la instrucció del procediment.

Silenci administratiu

Negatiu

Forma d'inici

D'ofici

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Direcció General d'Afers Socials

Documents relacionats amb el procediment

Tràmits

X

Sol·licitud

Requisits

Veure convocatòria punt 5. Entitats beneficiàries (línia 1 i 2)

Documentació a presentar

Veure convocatòria punt 8. Documentació que cal presentar

Documents relacionats amb el tràmit:

Termini màxim

El termini de presentació de sol·licituds és el següent:

— Per a l'anualitat de 2024: un mes comptador des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

— Per a l'anualitat de 2025: des del 2 de gener fins al 2 de febrer de 2025.

— Per a l'anualitat de 2026: des del 2 de gener fins al 2 de febrer de 2026.

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'equipament de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4.

X

Esmena de requeriments

Requisits

Haver rebut un requeriment per aquesta subvenció

Documentació a presentar

La documentació inclosa en el requeriment d'esmena

Termini màxim

Deu dies hàbils des de l'endemà de la recepció de la notificació del requeriment

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'equipament de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4.

X

Al·legacions

Requisits

Haver sol·licitat la subvenció

Documentació a presentar

Termini màxim

10 dies

Forma de presentació

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» que trobareu a la part inferior d'aquest tràmit. Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Òrgan competent per a la tramitació

Direcció General d'Afers Socials

Contacte

Servei o Secció responsable

Servei d'equipament de Serveis Socials

Pl. de la Drassana, 4.

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Direcció General d'Afers Socials

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal.

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar